HTML

Otthon - Építészettől a lakberendezésig

Lakberendezési tippek, ötletek - hogyan válasszuk ki a számunkra legmegfelelőbb bútorokat, háztartási cikkeket. Hogyan varázsoljuk minél szebbé kertünket, milyen parkettát használjunk a nappaliba, és ez még csak a kezdet!

Számláló

2017.03.09. 11:49 Otthon Blog

Az expressz futár tényleg expressz futár!

Ismerek futárokat, de azok általában dupla sajtos pizzát hoznak nekem, kis kólával és ajándék süteménnyel.
Na, de komolyra fordítva a szót: tegnap este azonnali és expressz csomagszállításra volt szükségem. Mert természetesen - csak, hogy ne hazudtoljam meg magam - elfelejtettem postázni néhány hivatalos papírt, amit már régen el kellett volna küldenem a haveromnak.

Éjjel 2 körül ciki futárt hívni?


Gyorsan lepörgettem magamban a lehetséges válaszokat, de el is hessegettem őket. Inkább nekiestem a böngészőnek, hátha akad olyan cég, aki az ilyen „balekokkal” is szóba áll, mint én. Már az utolsó reménysugár is kialudt bennem, amikor rátaláltam arra a futárszolgálatra, aki viharos sebességgel szállít, ráadásul 0-24-ben. Fél óra múlva meg is jelenet nálam a küldönc srác, felmarkolta a csomagot és már ott sem volt.

Hajnali 6 körül csörrent meg a telefonom. A haverom hívott, hogy már át is vette a papírokat. Őt idézem: „Ez a futárszolgálat eszméletlen, hogy értek ide ilyen gyorsan?!” Nehezen reagáltam. A meglepődöttség és a kávéhiány miatt csak egy erőltetett „ühüm.” préselődött ki a számon.

futárszolgálat

Tény, hogy jól választottam.

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://otthonosan.blog.hu/api/trackback/id/tr3212324731

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása